Aanwezigheidsbeheer
Door het beheer van aanwezigheden en het bijhouden van de werkuren van uw verschillende medewerkers - zowel intern als extern - zorgt u ervoor dat het HR-management binnen uw organisatie foutloos en efficiënt te werk kan gaan. Onze oplossingen zijn zonder probleem inzetbaar voor bedrijven in heel wat verschillende sectoren en kunnen zowel voor kleine, middelgrote als grote ondernemingen een meerwaarde bieden.
Bespaar tijd en geld
Alle werktijden en aanwezigheden van uw medewerkers worden online geregistreerd dankzij systemen zoals CheckInAtWork met een prikklok. Nooit geen bergen administratie meer, geen verloren gegane werkbonnen, ... Alles wordt digitaal en gestructureerd bijgehouden en kan online bekeken en gedownload worden. Door de implementatie van dergelijk systeem trekt uw bedrijf de kaart van een doorgedreven digitalisering, zet u volop in op een verdere optimalisatie van uw verschillende bedrijfsprocessen en geeft u heel wat andere bedrijven binnen uw sector het nakijken. Kortom, met onze oplossingen bespaart u gegarandeerd heel wat tijd én geld.
Voordelen werkuren bijhouden
Hieronder een paar voordelen van het automatisch werkuren bijhouden:
- Controle van aanwezigheden op de werf
- Geen bergen papierwerk meer voor de loonadministratie
- Compatibel met Construbadge en LisaBadge
- Real-time de aanwezigheid van uw werknemers opvolgen
- Diverse rapporten per persoon per site